Monday, April 23, 2012

Cuadros y cuadritos

Medias de cuadritos con zapatos oxford morados y pantalones de cuadritos? Aqui definitivamente tenemos un problema amigos. Mi teoria es que esta persona se vistio en la oscuridad o penso que esta combinaciĆ³n se ve clase. Pues no amiga, se ve mal en todos los sentidos de la vida. 

Plaid socks with purple oxfords and plaid pants? We got a situation here my friends. My theory is that this person got dressed in the darkness of her/his closet o thought this was a classy combo. Well, my dear friend, I looks horrible in every sense. 
A esta foto le doy credito a mis comadrejas queridas que me han apoyado desde el primer dia. Aqui tenemos una vez mas un par de pantalones cuadrados. Aqui los cuadros parecen un tablero de ajedrez. Me gusta mucho el contraste de la camisa negra y los pantalones verdaderamente llaman la atenciĆ³n. 

I credit this picture to my dear weasels that have given me support since day one. Here we have, once again, a pair of plaid pants. The trousers seems to resemble a chess board. I am really digging the contrast of the black shirt with the pants, they really caught my attention. 

Cambio y fuera
Over and out

No comments:

Post a Comment